marți, 17 iunie 2008

visul meu...?

In data de 26.05.2006 ma aflam intr-o locatie ultrasecreta din romania unde am prezentat o misiune ultra secreta de risc maxim pentru siguranta MONDIALA.Dupa cum se vede,toti agenti din spatele meu urmareau cu sufletul la gura rapoartele si imaginile din satelit obtinute cu greu de informatori mei si de mine.
-Dupa cum se vede avem deaface cu un geniu in ale crimei asa ca nu va lasati ademeniti de frumusetea ei.;exact oameni buni,o frumoasa rusoaica dar malefica de rea.
-Deci fiti atenti si luati notite.Aceasta (fru)ticaloasa femeie vrea sa lanseze un super virus cu care sa domine spatiul virtual.
Dupa prezentarea si alcatuirea misiuni am plecat acasa si m-am tot gandit la aceasta super infractoare,la modalitatile de capturare si invingere a acestui rau.

-Bine mami m-am trezit, nu mai tipa asa tare....


Niciun comentariu: