miercuri, 4 iunie 2008

Doar o data-n viata

Chiar daca titlul este cam pretentios,va asigur ca mica mea povestioara o sa fie scurta si plictisitoare.Sa nu mai lungim vorba si sa trecem la faza I al ,,proectului,,.
Majoratul meu a coincis cu Craciunul asa ca nu am ,,avut voie,, sa-mi sarbatoresc majoratul, timpul meu nu sosise inca.Asteptam cu nerabdare sosirea anului nou.Asa am impuscat doi iepuri dintr-un foc.
FazaII Am invitat toti prieteni si fosti colegi acas la mine in seara zilei de 31 dec. si i-am servit pe toti.La acea ora nu am avut bauturi prea tari si au fost si parinti langa noi.
FazaIII Am plecat de acasa pe strazi, cam pe la ora 11,30.Dupa o ora am fost in localul din sat si pot sa zic ca am servit doua beri si putina tarie dar dupa aia e un mister total despre ce sa intamplat.Stiu ca am ajuns acasa la ora 10,00 a doua zi si a fost cam nasol.
Faza IV Am incercat sa-mi revin din amorteala cu tot felul de soluti improvizate.Mi-a fost rau doua zile si parinti mei au crezut ca totul mi se trage de la mancare.Ce noroc pe mine.

Cam atat deocamdata.......

Un comentariu:

koma spunea...

... faza 1 a [nu al] proiectului...


imi place fluenta ta, bine`ar fi daca ai stii si ceva gramatica.