luni, 7 ianuarie 2008

Povestea mea

Povestea mea a inceput in data de 25 decembrie chiar in prima zi de craciun.M-am trezit cam pe la ora 9.Am primit si un ultim grup de colindatori intarziati care nu au ajuns in ajun.Am mers la biserica cu familia si sa facut seara.Am inceput pregatirlie pentru marele eveniment.A doua zi de craciun in 26 decembrie am venit eu pe lume si am implinit 18 anisori.Ziua a inceput bine cu urari si chiar am fost rasfatat.Dupa masa au venit si fostii mei colegi chiar si cel mai bun prieten care era in oras la acea data.Mi-au urat ,,La multi ani"si mi-am primit cadourile.Cel mai ciudat a fost o cartela de orange de 4 euro.Am avut 9 invitati.Am ascultat muzica,ne-am uitat la un film,si cand am ramas singuri a inceput cheful.Eu am avut vin iar ei au venit cu berea.Atat mai tin minte ca am stat cam pana pe la ora 2.L-am condus si pe ultimul prieten si am sarit in pat.Am adormit pana a doua zi la 11.Aceasta a fost cea mai tare zi din vacanta.

Niciun comentariu: