miercuri, 9 ianuarie 2008

Aparat foto digital Canon A560



Este un aparat usor de folosit si cu un raport calitate/pret excelent, Canon Powershot A560 ofera imagini excelente datorita tehnologiei Face Detection.
Caracteristici tehnice;
Senzor
tip senzor;
Type CCD
rezolutie megapixeli;7,1
dimensiune senzor;1/2,5
Obiectiv
zoom optic;4x
zoom digital;up to 4x
blitz integrat
Memorie;
SD / SDHC / MMC card compatible
Conexiuni;USB 2.0 Hi-Speed (Mini-B, MTP, PTP)
Pretul;506 lei+tva;
Parerea ta conteaza
Il am de 3 zile, si din toate testele pe care i le-am facut a rezultat ca totul e ok, isi merita banii. Un singur minus:carcasa din plastic (de calitate, dar tot plastic se cheama ca e). I-am pus si un card de 4 GB, daca si concediul va fi atat de mare ce bine ar fi ;) Initial am stat in dilema cu un Fuji 5600 la 690 ron, dar nu imi pare rau de alegerea facuta.

Niciun comentariu: